Saturday, October 17, 2009

oglinda-oglinjoara, care-i cel mai sexi metrou din tara?

stiu ca nu-i frumos sa faci misto de campanii sociale, asa ca doamne-iarta-ma din capul locului!

deci niste baieti veseli s-au gandit la veselia altor baieti si au conceput o campanie porno, dupa care au imbracat-o nitel intr-o initiativa csr, ca prea era in fundul gol.

exista acest metrou in care, in locul traditionalului print vanzator de iaurt sau ciocolata, ai oglinzi multe-multe si indemnul sa te palpezi si sa te examinezi, tu, draga femeie, care oricum petreci vreo 30 de minute in fata oglinzii every day (mama, ce esantion or fi avut cand au calculat asta?).
sa nu va mirati cand vor incepe doamnele si domnisoarele mai fricoase, mai ipohondre si - de ce nu?-mai exhibitioniste, sa-si arate nurii prin metrou, pe repede-inainte, intre doua statii.

si sa nu va ia prin surprindere nici valul de vandalism ce va urma: baietii inteligenti vor smulge oglinzile buclucase si le vor monta care in camera de camin, care sufragerie, care in open-space la el la banca, fiecare dupa nevoie. vor astepta cu un frecat de palme anticiptiv, sa pice o ingrijorata.

uite-asa se circula voios si voinic prin bucuresti. mie imi place. voua?

p.s.: mili-vanili,astept o replica de pr :)

10 comments:

cinemavictoria said...

nu-s om de pr, din pacate, n-am vazut reclama, cauza-i buna, banuiesc ca transpunerea e nefericita.
mi-amintesc ca acu' mai multi ani stateam de vorba cu o tipa cu ceva prestigiu in industria publicitara si cand am adus vorba de reclamele tv la tampoane mi-a zis ca nu vede in ele nicio problema, ca barbatii nu intra in publicul-tinta, asadar n-o intereseaza deloc. banuiesc ca asa au gandit si in cazul asta, adica tipii aia care asteapta sa le pice "o ingrijorata" nu conteaza. :)

Mili Vanili said...

Draga Rukistina,

Porno-ul nu este in oglinda, e la un ochi distanta, in ziarul vecinului, in chilotelul lui Moni, in sanul care alapteaza al nu-stiu-carei vedete. Si pipaiala in metrou oricum exista, acum o legalizam :)

Trecand de gluma, daca o femeie s-a vazut in tot felul de oglinzi plimbandu-se prin oras, poate cand o sa ajunga acasa, satula de propria imagine, se va gandi sa isi indrepte atentia spre sanatatea sanilor ei. Oricum, faptul ca vorbim pe blog despre campanie ma face sa cred ca initiativa are impact.

PRistic vorbind, te pup!

ruki said...

sa legalizam pipaiala! uraaaaaaaa
hugs back

Anonymous said...

Poate intelegeti mai bine :)

http://iqads.ro/stire_11385/avon_si_starcom_mediavest_continua_campania__afla_ca_esti_bine__.html

ruki popa said...

eu pot sa spun doar atat: in 20 de minute ma imbrac, ma pieptan, ma spal pe dinti, ii schimb muccai nisipul, ii dau papica si ma incalt.
asta ma face barbat, asa-i? :))

cinemavictoria said...

oricum, din cate am citit io mai demult, nici nu-i recomandat sa te palpezi toata ziua, stiu ca palparea asta trebuie facuta o data pe luna in anumite zile. ba exista zile in care e chiar irelevant.

ruki popa said...

irelevant, dar placut. eu una merg pana la a externaliza acest exercitiu :))

ruki popa said...
This comment has been removed by the author.
cinemavictoria said...

pe baza de contract :)))))

ruki popa said...

fireste, doar suntem firma serioasa

yop