Monday, October 6, 2008

cei mai frumosi pui de om

sunt cei care imi ies mie in cale!

ok, ne era clar tuturor ca sunt ceva probleme de mecanica fina prin ceasul meu biologic, asa ca ar trebui sa fim gascari si sa ascundem acesti copii minunati din calea mea!

dupa ce mi-a frant inima golancul de vlad badica, cu freza lui din alta dimensiune si buza umflata prietenos cu care ii trata pe cei cca 583 de necunoscuti din jur, iata ca vine randul misteriosului-din-clubul-taranului sa-mi sfarame propteaua corasonului.

dupa un flirt de fustangiu notoriu, cu gesturi care tipau spre masa noastra: "vrei sa fii mamica mea, bre?", casanova a fost perturbat din treaba lui de o treaba si mai mare, ca deh- sub trei ani, drumuri dese la oloi.

si ne tot pitulam cari dupa scaune, cari dupa palme, faceam pe avionul din ce in ce mai aproape de gramajoara de instincte materne, ne puneam sapca lu' tati pana desupra barbiei si jucam baba-oarba de la distanta.

sigur, mai dadeam si cu gropita de coltul mesei, dar profitam ca mami si tati nu ne vedeau, ne frecam degraba cu pumnul strans si o luam de la capat. natural, vine si momentul cand luam podeau pro fund. si atunci tati ne intreaba serios: "ai gasit ce cautai?". noi ramanem intr-o pozitie logica derutata cateva secunde( oare face mistode noi sau fraierul de tata, care e el fraier, chiar crede c-am pierdut ceva?) asa ca raspundem la fel de serios:"da, am gathit!"

cand a parasit clubul samanatoresc, puiul mic de om mi-a facut cu mana. ce vrei, sunt sensibila si ma incant la golanei! cumva, n-am invat nimic toti anii astia. numai ca am schimbat golanii de 30 de ani cu unii de 3.

No comments:

yop