Friday, July 18, 2008

SENZATIONAL! mama lui ruki se iubeste cu...

ati observat in presa momentului interesul nemarginit acordat mamelor? bunauara, mama de chivu si mama de pavaroti del carpati au pagini intregi pa da randu, cum ar spune Victora-raposata. Una plange un lighean de lacrimi, alta are un iubit de 33 de ani. in acest spirit, cred ca e cazul sa povestesc si eu despre mama mea.

mama s-a indragostit de un italian iubaret fix dupa 18 ani de abstinenta. toata lumea pusese cruce vietii ei sentimentale, iar eu nici macar nu-mi aminteam cum e mama cand saruta un barbat. si intra silvio in viata ei, ca traian peste baba dochia, se baga in sufletul ei si tot insista pana cand femeia uita de gura satului si de "ce-or sa spuna copiii" si se concubineaza frumos cu mancatorul de melci. pai nu e asta stire de prima pagina?

si eu nu m-am revoltat deloc, daca vreti sa stiti. mi se pare minunat sa vad doi tineri trecuti binisor de 60 de ani dansand prin sufragerie sau facandu-si unul altuia glume practice. in plus, silvio arata si se poarta exact ca un mos craciun. imi place sa lenevesc la televizor pe langa el, desi nu sunt obisnuita ca un om sa nu poata doarmi pana la ora 4 pentru ca eu sunt plecata lelea in sat. e asa frumos sa-ti poarte de grija cineva care tehnic vorbind de-acum iti e tata!

mama e foarte tare cateodata. ea intelege exact cum e sa te indragostesti de toti dubiosii, s-a obisnuit sa ma intrebe de fiecare data: "si asta tot lautar e?". cand l-a vazut pe cristi (si asta tocmai pe strada aia s-a gasit sa mearga, dupa ce-i spusesem ferm ca el n-o sa ajunga s-o vada pe mama NICIODATA) mi-a zis: " nu zangane la chitara, da' uite-te la el ce dandy e!". ea stie mai bine...

No comments:

yop